Jag har världens bästa vänner.

 
 
Idag var det en sån där perfekt dag. Tänk om allt alltid kunde vara precis såhär bra.
Jag, Whide, Vickan & Theo åkte ut till Krokstrand (underbart ställe det där Krokstrand). Grillade, pratade, skrattade, badade. Tog ju självklart med bongotrumma och gitarr, det har liksom blivit en grej nu. Åker ingenstans utan de där grejerna, haha. Så där var vi och hade det sådär asbra i dunderbra väder.
Kom på idèn att bada men hade såklart inga badkläder, vilket resulterade i att det blev att köra hem i nybadade trosor & bh (hurra för värme i sätet!) Det hade ju varit lite typiskt med poliskontroll på vägen hem..
 
Var sedan hemma 5 minuter och slängde på torra kläder innan jag åkte hem till Jossan, som numera har egen lya. Kul, jättefint är'e, med världens mys-utsikt. Känner att jag kommer nog att hänga där en del i sommar!
Där blev det pannkakor förstås, det är numera tradition när man flyttar. Sedan tog vi med chipsen och gick ner till stranden och spånade drömmar & idéer. Oj så Bullar'n är helt underbart fint ändå.
 
Bra dag, bra kväll. Jag har väldens bästa vänner..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0