SUSHI TIME!

Ikväll var jag, Pappa & Oskar ute och käkade i Strömstad. Oskar tog sushi, jag och Pappa tog Thai för två, där man skulle dela på en väldans massa mat. Först bar de in ett par tallrikar med en massa "coola kinamats-grejer". När vi hade plockat ut allt det godaste och var så där gött mätta kom de in med en tallrik till. Och en till, och en till.. Supergott och wow, nu är jag mätt.
 
Jag vågade till och med smaka utav Oskars sushi. Så dumt att jag inte vågat smaka sushi innan, för jäklar vad gott det var!

Kommentarer
Postat av: oskar

mat för en tusenlapp :O

Svar: Men så sa ju Pappa att du inte fick mer mat resten utav veckan ;)
Kickan

2013-03-17 @ 23:01:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0