Nytt favoritställe

21/11 andra dagen på Phi-Phi.
 
Vi hittade en grymt härlig bar ute på hörnet utav stranden. Det är här vi har hängt den mesta utav tiden. Sköna hängmattor, fina drinkar (billigt också), god mat och förfeststart vid biljardbordet.
Hela stället är byggt utav båtdelar som är resten ifrån Tsunamin. Speciellt ställe som jag kommer att minnas..
 
Nattetid är det ett jäkla roligt Beach Party här också. Minde än Koh Pangan förstås, men det gör bara platsen personligare. Man träffar samma personer man stött på tidigare, vilket gör att man lätt hittar skönt folk att hänga lite med. 
Igår ravade vi loss på den där stranden. Bra musik, med en massa olika dansgolv och stilar. "Eld-limbo" där man vinner shottar blev populärt. Här äntligen fått testa på rodeo också, så grymt kul! De hade en rodeomaskin mitt på dansgolvet inne på "Stinky Bar", vilket verkar vara bästa feststället på stranden. Sjukt roligt med mycket skratt kan jag lova! 
 
Måste bara berätta om killen ifrån Argentina också. Som jag skrev tidigare så är det väldigt lätt hänt att man stöter på folk man träffat tidigare. Quati är en sådan person. Det är då den största livsnjutaren jag träffat på hittills. Så himla roligt att vi springe på varann överallt. Träffade honom första gången på båten mellan Krabi och Phi-Phi, och sedan dess verkar vi ramla in i varann vart vi än går. Helt plötsligt så står han bara där. Och när vi går säger han bara "see you guys". Precis son som att han vet att vi snart ses igen(vilket vi ju faktiskt gör också).  Skön kille i alla fall, som kommer med många bra tips och vad som är bäst och billigast. Det gillar vi. 
 
Här är först Quati och sedan "Kojan" som vi kallar det, baren med Tsunami-resterna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0