Så päs det bara går ;)

 
Helgen har hittils tillbringats i kära Strömstad. Igår var jag hos Pappa för att sedan åka till vallen och titta på när Broshan tar emot sitt idrotts-stipendium. I ösregnet, hehe. Men glad var han i alla fall!
Morgonen efter åkte de på läger i Norge, så då hade jag lägenheten för mig själv. Det utnyttjades förståss, jag hade Vampire Diaries premiär. Säsong 5, JAAAA, det var efterlängtat.
 
Stannade sedan kvar i stan hos Whide & Per där vi hade oss en riktig latdag framför teven. Vi flydde regnet, tog med thai-hämtmat och päste framför "Fast and Furious 6". När solen tittade fram och man började vakna till lite sådär på eftermiddagen blev det en tur ut på stan i höstkvällssolen. Gött, gött, jag-älskar-att-ta-helg.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0