Blåsdag

Vädret, jag förstår mig verkligen inte på det. Förut idag låg det snöflingor på fönstret. För en stund sedan blixtrade det. Och över huset ligger det just nu ett stort grått moln som ser ut som ett rymdskepp.. Borde jag bli orolig? Blåser gör det också, jag hatar ju när det blåser. Men jag älskar när det regnar, då går jag ut. Jag vet, det är något som inte stämmer, haha.
Men när det är blåsdag betyder det också att man får stanna inne och att man inte behöver göra ett skit (min idé). Det är precis vad jag har gjort, legat inne och kollat Grey's Anatomy och ätit kakor. Päsig söndag med andra ord! Nu ska jag ta en kaka till och se nästa avsnitt innan jag måste ställa klockan på 05:00 igen. Måndag imorgon..



Om alien-vädret fortsätter i den här takten så ser det snart ut så här utanför mitt fönster. Förutom alla grymma läkare förståss. Om det här ändå kunde vara min utsikt, då hade jag gått ut även fast det är blåsdag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0