Önsketänkande

Idag har det ballat ur på jobbet igen, så jävla kul! Allt hände verkligen. Underbart när en jobbdag går så fort. Men det ska verkligen bli skönt med helg nu, imorgon så.

Nej, det här blir ett superkort inlägg, men det får bara bli så. Ska skynda till teven för att kolla heckeyn. Kom på mig själv förut med att det faktiskt är första gången jag tyckte det var kul att se en match även fast inte Färjestad spelar. Trots det önskar jag att den där galna klacken vore full utav vargar, och att jag var en utav dem där och sjöng "på den sköld du klär". Sm-final, löfbergs lila arena, 3-2 i matcher, Färjestad-Frölunda. Men, men..Guldhjälmarna verkar gå till Brynäs i år tyvärr.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0