KristinLovisaSjöberg, dags att börja blogga!

Jag har tänkt länge på att börja blogga, eftersom jag älskar att skriva. Efter att ha gästbloggat lite för Jossan så kände jag att det var dags att starta en egen.
Nu har jag precis flyttat ut, ut till Bullar'n och allt känns faktiskt toppen! Men jag har inte haft internet till datorn sedan jag flyttatde, förrän idag. Så nu fick jag ett ryck där jag kände att jag ville börja blogga och tja, här sitter jag..

Jag kommer väl att dela med mig utav lite allt möjligt. Så varför inte börja med det bästa jag vet, Musik.



Skulle kunna mörda för att stå stå där längst fram just nu, och bara vara galen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0