En gång räcker, vi fattar..

Solen skiner, snön smälter, fåglarna kvittrar. Kan det vara så att våren äntligen är på väg?
Efter att jag hade handlat i Tanum idag, sprang jag över till bageriet och köpte semlor till mig och Mormor. Mmmums, kaffe och semla. Ja, jag vet att semledagen är över, men vad fan.

Seriöst, det går ju inte att ha på radion idag direkt. Det enda de tjötar om är Viktoria och Daniels nyfödda prinsessa. Det är omöjligt att någon skulle ha missat det vid det här laget, men det föddes en liten prinsessa i Sverige i morse. Visst, det är väl jättekul för Viktoria och Daniel. Det tyckte jag också när jag fick höra det på nyheterna.. första gången i alla fall. Men en gång räcker, vi fattar! Hela Tanum var dessutom dränkt i Svenska flaggor, haha.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0