Mästerkatten & Skrattkalas

Haha, jösses, den här dagen har bjudit på mycket!
Har varit på bio med Theo och sett på mästerkatten i stövlar, i 3D. Den var galet rolig faktiskt. Sedan köpte vi med oss pizza och åkte hem till Bullar'n.
Efter att Theo åkt hem var det dags för släktkalas på Hytta, för Erika som har fyllt år. Vi skrattade så mycket att jag garanterat kommer få träningsvärk i magen, haha! Nu är klockan halv 3 och jag var hemma 2, det här var nog det längsta släktkalaset jag varit på, och roligaste! Har turen att jag fått med en del på film som jag kan dela med mig utav. men det får vänta tills i morgon, är dödstrött efter allt skrattande så nu är det sängen som gäller!



Washington Capitals har fått ännu ett fan ;)



Coolingkusinen Theo :) <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0