Converse, älskart

Idag åkte jag, Mamma och Mormor till näl, för årskontroll. Men först stannade vi till i Uddevalla för att äta på Bohusläns museum. Det är tydligen tradition enligt Mamma. Under tiden Mormor var på sjukhuset så åkte jag och Mamma till överby shoppingcenter för att kolla på 20 - års present till mig själv. Hittade en supersnygg serie utav skålar och tallrikar på "Cervera". Har tyvärr inget kort eftersom de är inpackade, jag får vänta tills den 10 mars. Men det är vita skålar som är pepprade med olika tryck och motiv utav Marilyn Monroe & Elvis. Jag älskar sådan stil!
Sedan hämtade vi upp Mormor, kontrollen hade gått bra. Dagen avslutades med fika på Mormors balkong, gott!





Wiiie, har skickat efter nya converse ifrån USA. Nu har de äntligen kommit :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; Du hade så rätt :D. As snygga converse!!

2012-03-01 @ 04:59:47
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Kickan

Åh, tack :D

2012-03-01 @ 10:22:30
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0