Heldag i Lur

Bilen ska besiktas nästa vecka. Så för att vara på den säkra sidan lämnade jag in den till motorama idag för att kolla så att den går igenom. Det var ändå dags att byta olja, så det var lika bra. Det skulle ta en halvtimme, så jag gick till Mormor, läste strömstadstidningen, och knallade sedan tillbaks igen. Fy fan, ifrån Motorama, till Hedevallen och sedan tillbaks igen. Fick i alla fall lite motion, men kallt var det! (det kanske är dags att inse att man inte ska ha skinnjacka på vintern..?)

Sedan åkte jag hem till Lur för en tur med hästarna. Men någon ridning blev då aldrig av, haha, varken jag eller hästarna var särskilt taggade på att ge oss ut i snön. (Mamma studsade lite däremot)
Men vi gick över till grannarna istället, med en present till Sofia & Magnus lilla kille på 3 veckor. Så söt!!

På eftermiddagen åkte vi tillbaks till stallet igen för att lasta höbalar till Ancha.
Alla som känner mig vet ju att när jag ska från ett ställe till ett annat, ja, då är det alltid något som jag glömmer att ta med..oftast det jag behöver som mest för tillfället..glömde handskarna, AJ för att lasta höbalar utan handskar!




Haha, tror Smarre blivit lite trött på kameran, drog bak öronen och räckte ut tungan :D



Ååh! Det fanns en söt Alla Hjärtans Dag hälsning på stalldörrstavlan idag när vi kom.
Ifrån Theo, Ingrid & Inez.."FASTÄR" :)



Snöyra!

Kommentarer
Postat av: mamma

mina snygga ögonbryn syns lite dåligt i snön

2012-02-14 @ 18:54:24
Postat av: Kickan

Haha, ja, hela bilden syns lite dåligt för alla snöflingor tycker jag :P

2012-02-14 @ 22:26:59
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Postat av: frida

Gud vilka gulliga hästar du har!!!

2012-02-24 @ 00:46:19
URL: http://fridanicolina.wordpress.com/
Postat av: Kickan

Tack, det är dom :). Men det är inte mina hästar, det är mina kusiners, fast det är typ mitt andra hem :P

2012-02-24 @ 20:38:40
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0