Strömstad

Idag var det dags att besikta bilen. När jag kom fram och skulle skriva in mig, så stod det att jag inte hade någon tid inbokad. Vad fan, JO, det hade jag visst!? Men jag gick in i besiktningshallen och fick prata med en söt kille som sa att han kunde ta min bil direkt istället. Så jag fick komma in en kvart tidigare än vad jag hade bokat. Gick igenom gjorde den också..ibland har man tur.
När jag ändå var i Strömstad så tänkte jag passa på att ta nytt kort till körkortet. Alla som känner mig vet ju att jag är en mästare på att fumla bort grejer, dom bara försvinner! Jag har gjort det igen. Jag måste beställa ett nytt körkort eftersom det gamla ligger en bit härifrån. Norska fjällen rättare sagt (skulle gissa på After-Ski stugan).
Men Expert öppnar inte förrän 9, så jag gick runt och väntade en halvtimme. När klockan var 9 fick jag se en lapp på dörren..de öppnade visst halv tio. Pust. Jaja, tur att det var så fint väder. När jag väl kommer in i butiken säger killen som jobbar där att han inte kan förrän om en kvart, så jag ställde mig och glodde på tv, kameror & mobiler så länge. Efter en kvart kommer han fram och säger att han inte kan förrän om en halvtimme. Aaahh! Och när jag väl skulle ta det där kortet tog det ca 2 minuter, sedan var det klart..fy fan.

Tur att Strömstad är så otroligt vackert, det gjorde väntan lite lättare :)




Tog en sväng förbi hemma också, och gissa vad som låg på min säng..
En present från Mamma :)
Skärbräda, Slickepått och Decilitermått. Och nu har jag fått tillbaks ugnen också. Här ska bakas :D




Kommentarer
Postat av: mamma barbro

Du måste ha världens bästa mammma!Vill gärna smaka på det hembakta!

2012-02-22 @ 18:17:59
Postat av: Kickan

Jag vet, det har jag!

Ledig imorgon?

2012-02-23 @ 14:13:43
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0