Ajjemän ;)

Igår kändes det som att det var den första riktiga sommardagen (om man bortser ifrån den varma veckan i Maj). Först åkte vi och badade på mitt lilla paradis, Bröddane. Jag, Mamma, Broshan och hans kompis. Älskar verkligen den där platsen, så underbart stilla och vackert.
Efter badet åkte vi hem igen och tände grillen, och sedan avslutade jag kvällen med en ridtur på Trolla. Skön dag!
Idag däremot har jag inte gjort ett skit, fast det har i och för sig varit ganska gött det med. Har legat helt utslagen i solen på altanen och bara orkat resa på mig de gånger jag varit tvungen att hämta något kallt ifrån kylskåpet. Haha, men har man semster så har man!
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0