Bra dag :)!

När jag var hemma och red i morse så kom Theo springande..
- Kristin, du måste komma och kolla på en grej, den är super-jätte-söt!!
Gissa vad han hade hittat? Jo, en näbbmusunge. En bäbis! Den var så liten att den inte ens hade öppnat ögonen än. Det var nog fan det sötaste jag har sett på länge, vi satt och glodde på den där lilla musungen som låg och sparkade i gräset. Ja, i säkert en kvart, satt bara tysta och stirrade på den. Galet söt!
 
 
 Under dagen hade vi vattenballongskrig.. på studsmattan. Jag behöver väl inte säga mer, det blev ganska galet där på slutet.
Galna människor.
 
 
På kvällen kom Jossan på den efterlängtade pannkaksmiddagen. Shiiit, vad pannkakor vi åt. Sedan säger hon: "Hmm, du är inte lite sugen på glass eller?". Då åkte vi bort till affär'n och köpte glass. Ja, så man kan väl säga att jag är gött mätt nu, haha :)!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0