Scary night =/

Var ju på den där spökkvällen igår och skrämde ungar på Beas ridläger. Hahah, kom fram där i mörkret med svart klänning och gasmask. Shiiit, vad de stackarna skrek!!
 
 
Efter alla spökhistorier om verkliga mord som ägt rum här i bygden genom åren, så bestämde jag och Frida oss för att besöka de här platserna. Ett på natten, med en illröd måne på himlen. Haha, det var det dummaste jag gjort på länge, fyy fan vad vi skakade. Hände så klart en del sjuka saker. Man ska nog inte ge sig in på såna där grejer mitt i natten, mitt i skogen..
 
Men ikväll blir det något helt annat. Utgång i Grebbestad, Karnevalen!
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0