Zzzz..! Zombie.

Här kommer ett inlägg om varför jag egentligen skiter i inlägget för idag.
Tänkte ju skriva om fortsättningen på äventyret i Borlänge, men nja, det får bara vänta. Kom ju som sagt hem i söndags och började jobba direkt på måndagen. Efter att ha sovit i snitt 2 timmar per natt ska man helt plötsligt upp och jobba klockan fem. Tänkte att det nog inte skulle gå alls, men det gick faktiskt förvånandsvärt bra. Jag verkar inte behöva någon sömn alls, gött.. Tills idag. Idag kom smällen. Jag tror aldrig att jag varit med om att jag känt mig så här trött. Känner mig som en Zombie!
Var nära på att somna i caddyn i morse när Whide körde oss till bygget. Mitt på dagen under rasten så lyckades jag somna tre gånger på en halvtimme. Haha, det såg nog inte så bra ut med en däckad målare som låg på gräsmattan i solen med en Captain Morgan i handen (Har ju den som vattenflaska eftersom den är så lagom stor). På väg hem efter jobbet höll jag på att somna i bilen också, ögonen bara åkte i kors. Så när jag var hemma slängde jag i mig lite mat, somnade och har sovit sedan dess.
Så därför får P&L inlägget vänta lite, jag går och lägger mig. God Natt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0