Impulsryck = Bästa förutsättningen till en bra kväll :)

Planering, vad är det??
Jo, igår var det ju 20-års kalas för Ernst. Det började med förfest hos mig, sedan gick vi upp till Roger & Noomi för nästa förfest innan vi kom iväg till Ernst. Äntligen tänke jag, fan vad skönt det ska bli att kunna hem, att slippa problem med skjutts och att åka och hämta bilen och sån där skit dagen efter.. Haha, jojo. Hamnade jag hemma? Så klart inte. Jag och Kicki fick för oss att åka till Grebbestad för att dansa loss på terassen och äta langos. Gå hem, jo tjena!
Haha, men kul var det i alla fall och nu är jag hemma igen. Ska vila upp mig framför teven innan jag botar baksmällan i stallet. Att byta öl & cider lukten emot hästdoft, gött.

Grattis Ernsten! Tack för ett fint kalas :)!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0