Lurigt :)

Fredagsmorgonen började perfekt. Först med en smoothie fulld med rödsgubben jordgubbar, det smakade verkligen sommar! Efter frukosten åkte jag hem till Lur för en morgontur med hästarna. Jag, Mamma & Anncha. Haha, såg Prinsen göra ett coolt jämnfotahopp, bland det roligaste jag sett i hästväg. Fattar inte hur Anncha kunde sitta kvar..

Gick in i växthuset och hittade en massa mums. Mmm, sommarsmak igen. Fast ännu bättre den här gången, Mammas jordgubbar.

På eftermiddagen tog vi fram tränsen igen, fast lämnade kvar sadeln. Har aldrig ridit Trolla barbacka, så jag tyckde det var dags.. Men just det ja, ingen islandshäst den här gången. Blev till slut tvungen att dra fram en trädgårdsstol för att komma upp på det nordsvenska Trollet (Haha, Mamma dokumenterade detta på film, vilket ser ganska kul ut  xD). Men väl uppe så gick det bra. Värt att nämna att den där hästen har världens underbaraste galopp, även barbacka.





Nej, nu ska jag gå och se efter hur många mål Beckham har gjort på Sverige. Sedan ska jag försöka hålla mig vaken, tills det är dags för nattskype. Haha, varför kan inte alla bara gå efter samma klocka..?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0