100 års-kalas

Gårdagen kunde inte ha blivit bättre, allt var perfekt. Det var verkligen den mest lyckade festen på länge! Haha, jag skrattar bara jag tänker på det, allt roligt som hände. Bandet var grymt också, Andersson & Högdahl bjöd på det bästa ur musikens sommarminnen, en salig blandning låtar.. Jag är så tacksam över att det inte bara var dansband, haha.



Älskar den leken! Tänk er att 120 personer ser ut så där när de försöker sjunga "Här kommer fula bettan" istället för Pippi Långstrump. Dessutom ska man man försöka hålla sig för skratt! Ganska svårt när man tittar på de mitt emot som ser ut så här, och veta att man ser lika galen ut själv, grym underhållning!



Tack alla som gjorde kvällen perfekt, jag tror faktiskt ALLA tyckte att det var toppen :)!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad jag saknar er allihopa :(

2012-03-19 @ 03:41:35
URL: http://jossanhansson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0