Fest, sedan pest.

Ursch, trodde inte att man kunde bli så här bakfull, men tydligen. Kunde inte ens masa mig ner till datorn igår, det fick bli sängen helt enkelt. Ända till 11 på kvällen, då vågade jag mig ner försiktigt..fy fan. Men nu mår jag bra igen, lite trött bara.
Haha, men lördagen blev lyckad i alla fall. Fast det var Scotts, kan ni tänka er. Men nu ger jag officiellt upp mina buggtalanger, eller rättare sagt, jag har inga. Lite kul ändå att bugga med Timme. Vi var lika hopplösa bägge två, det slutade med att vi ställde oss och hoppade istället när de spelade Don't Stop Believing (man får ju passa på när de spelar något bra). I slutet på kvällen beställdes det in en stor jävla champagne flaska..god. Men nej, det var nog där det gick åt helvete för min stackarns mage. Men en lyckad kväll var det i alla fall! Dock lyckades jag inte muta Emelie och Emil med något, så jag hamnade på scenen..


Kommentarer
Postat av: mamma barbro

Drick aldrig champagne!Livsfarlag,smakar saft men ger värsta bakfyllan som du tyd´ligen har märkt. .

2012-03-12 @ 18:10:43
Postat av: Kickan

Jo tack, jag gjort det misstaget förr.. men man fyller bara 20 en gång ;)

2012-03-12 @ 20:12:25
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0