Mumma

De har legat i skafferiet och väntat länge nog, min nya kaffekärlek ifrån Starbucks. Jag köpte med mig två paket ifrån USA, men jag har inte velat testa dem eftersom jag inte vill att de ska ta slut. Ett jävla dilemma det där. Men idag blev jag så sugen att det inte gick att hålla emot längre, så jag testade. Jag tänkte inte ha för höga förväntningar eftersom de säkert inte kommer smaka likadant som när man köper dem färdiga. Men det var faktiskt över förväntan, riktigt gott. Det till och med luktar Starbucks ifrån paketet, wiiie!


Kommentarer
Postat av: Josefin

När jag kommer hem, så bör vi ju ta en och annan tur till gbg så vi får oss lite starbucks. Du vet det är inte bara du som saknar starbucks, starbucks saknar dig också. Jag saknar att starbucksa med dig. Starbucks är bra ändå. Ville få in så många starbucks i denna kommentar som möjligt, lyckades ganska bra ändå tycker jag. Hoppas du njöt av starbucks kaffet. Tack och hej.

2012-03-07 @ 04:58:45
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Kickan

Ja, det bör vi verkligen göra, tänker inte kämpa emot ett så gott beroende, haha. Jag saknar att starbucksa med dig också! Tycker vi ska öppna ett i Bullarn istället, det hade varit grymt.

2012-03-07 @ 09:49:42
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0