Press the record button..

Jag fick ett studiopaket i juklapp, som jag alltid önskat mig. Helt grymt att ha en egen liten studio hemma och kunna spela in låtar för sig själv tänkte jag. Jo, jo, men det var ju inte så lätt. Ända sedan i julas har jag suttit med den här skiten som inte vill funka. Jag har försökt med allt, men det finns inga bra instruktioner varken på youtube eller hemsidan den är köpt ifrån. Själva micken, högtalarna och mixerborden fungerarade utmärkt, men inspelningsprogrammet förstår jag mig inte alls på. Det är verkligen hur krångligt som helst, och jag fattade inte ett skit.. Tills idag, yay! Det var en ren slump, men på något vänster fick jag kopplat in och installerat allt rätt. Tre månader senare, haha, vad säger det om mina tekniska egenskaper? Men nu funkar det i alla fall, så jag är dunderlycklig. Timmarna har verkligen flugit!

Så här har min utsikt sett ut under dagen :D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0