Relax

Wow, nu är jag utvilad. Pappa fick en massagebehandling i present förra året, så det var dags att använda den nu, han fyller ju snart igen. Då tänkte jag och Mamma passa på att gå in på bad/spa avdelningen under tiden Pappa ligger och päser. Jag har en konstig bror, han ville hellre sitta hemma och spela "halo" istället för att bli bjuden på spa-bad..konstig kille. Han missade något, det var underbart faktiskt!



Häftigt akvarium, de hade fiskarna ifrån "Hitta Nemo". Där är Doris, Nemo, Marwin, Stella och Blåsfisken :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; Ja visst var det de! :D Vet inte om det är svårt att få bort, måste ta reda på det. Om inte, så kanske jag testar :D. ÅH, härligt du har haft det dåååå

2012-03-05 @ 00:42:19
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Kickan

Men gör det, jag tror faktiskt hade blivit grymt, det är din stil också ;). Hade jag haft ditt hår hade jag gjort det direkt!

2012-03-05 @ 09:49:09
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0