360 Balar

Tycker jag har varit riktigt duktig idag, halv 10 började vi att stapla balar på Rämne. Staplade till en lastbil, så det var tur att vi var två där uppe på vagnen kan jag säga. När solen kom var det helt underbart, det var faktiskt kul att stapla när det var lagom höpressarväder. Längar dock inte tills man står där uppe på sommaren och svetten rinner, knotten & myggorna biter, samtidigt som det kliar utav höbös som flyger runt överralt..nej, vårsolen är perfekt!

Nu ska jag sätta mig ner och tvinga mig själv att se på melodifestivalen, det kan ju faktiskt hända att det låter bra någonstans, nu när det är final..? Tveksamt. Ibland skäms jag lite över Sverige. Jag menar, Thorsten Flinck, Christer Sjögren & Lotta Engberg och Sean Banan. Vilket jävla finalgäng..Sverige har ju faktiskt bra band. Varför inte ta vara på dem istället och byta ut de där fjantarna emot: Gyllene Tider, The Sounds och Hoffmaestro. Till och med en utav världens mest kända låtskrivare och producent är ju Svensk, Max Martin. Han har ju skrivit och producerat låtar med bl.a. P!nk, Katy Perry, Celine Dion, Britney Spears & Bon Jovi. Han tycker jag kunde skriva vinnarlåten!? Men nej, vi hade tydligen tänkt att skicka ner Sean Banan istället..pinsamt. Suck.

Lite bilder ifrån dagen :)



Mmm, fika med provosoriskt bord, Theos traktorkärra :D
..hur kommer det sig att fika alltid smakar bättre ute?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Duktig tjej :D

2012-03-04 @ 14:22:56
URL: http://jossanhansson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0