Zombie till Peace?

Sorry, men jag är inte på särskilt mycket bättre humör idag. Har städat och diskat, men det hjälpte inte.. eller så beror det kanske på att när jag var färdig, insåg jag att jag hade glömt mobil laddaren hemma. Igen.
Men när jag gick in på spotify lös jag upp lite, eftersom Cranberries har släppt ett nytt album. DET betyder att de ska ut på turné och DET betyder att det faktiskt finns en liten, liten tiny chans att de kanske kommer till Peace & Love. Det går inte ens att beskriva med ord hur jävla fantastiskt grymt det hade varit att stå där i Borlänge och skrika "WHAT'S IN YOUR HEAD, IN YOUR HEAD, ZOMBIE! ZOMBIE! ZOMBIE?"..det hade varit magiskt. Omöjligt? Nej då! Nu när de bokat in stjärnor som Rihanna, Bloc Party och Regina Spektor, så kan de väl lika gärna få dit Cranberries..snälla?




Passande att hon säger "Let's hope for Peace", det gör jag också. Let's hope for Peace..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; haha börjar seriöst nästn undra. Hoppas dem kommer dit :D

2012-03-09 @ 01:25:25
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Kickan

Det hade varit häftigt. Haha, om dom gör det, då filmar jag på skype, så missar du inget ;)!

2012-03-09 @ 09:38:00
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0