Stupid, stupid.

Hittade ett duvbo under Grebbestadsbryggan, där vi har båten. Så jävla söta, ser ut som små kycklingar. De måste varit rätt så nykläckta också, för skalet ligger bredvid. De små piparna gjorde min morgon :)



Jag brukar samåka med Whide och ställer då bilen hemma hos honom. Men i morse försov jag mig lite, så jag fick köra till Grebbestad istället, en timme senare.
När vi skulle hem satt vi som vanligt och tjötade & flamsade, och tänkte inte på så mycket annt. Så när vi kom fram till Tanum och jag skulle kliva ur och sätta mig i bilen så.. Jävlar ja, haha! Bilen står ju i Grebbestad idag! Haha, vi är like hjärndöda bägge två. Det fick bli en tur tillbaks till "the big G" helt enkelt. Bra där va!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0