Lårkaka eller Träningsvärk? =/

 
Tro det eller ej, men nu har jag faktiskt kommit igång lite med träningen (Ja visst, jag sa lite. Men ändå).
Det här är så dumt. Förra året när Jag & Whide var med och renoverade Tedactive-gymmet fick vi ett gratis gymkort utav chefen. Tror ni att jag utnyttjade detta? Nej. Tills förra veckan när jag bestämde mig för att verkligen börja träna igen. Självklart hade det där kortet gått ut, så jag fick köpa ett årskort för egen plånbok denna gången. Jag har alltså haft gratis tillgång i ett år men visar mig inte där förrän veckan efter att det gått ut. Är det inte typiskt, haha. Jaja, så kan det gå.
Fick i alla fall världens träningsvärk efter ett bodypumpspass som vi var på i lördags. Jösses vad ont det gjorde dagen efter, det käns som att någon har misshandlat mina lår. Det känns verkligen som om de var fulla utav stora blåmärken.
Kan ju inte direkt säga att det blev bättre efter att vi var ute och red två timmar förut idag heller. Gött ont, men kul barbackatur!
 
Det tar inte slut där, för ikväll var jag och Kicki på bodycombat för första gången. Innan jag bestämde mig för om jag skulla åka  haltar jag fram till Pappa och frågar. "Hörru, jag kan ju knappt gå med mina lår. Är det jobbigt för benen det där passet eller??" Varpå han svarar, "Nej, nej, det kommer inte vara några problem".
INGA BEN?? Okej, jo tjena.. Kul och intensivt fight-pass, men jag kommer antagligen inte kunna gå imorgon. Tur då att jag ska sitta i en bil hela dagen.. /Over and Out.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0