Rock'n Roll all night looooong

 
 
 
 
 
 
Jag och Whide fick för oss att dra ner till Götet för en sån där lugn mysdag. Den var tänkt att innehålla Universeum, shopping & bio. Tror ni det blev så..? Såklart inte.
Universeum hann vi med. Men bion och shoppingen gick la' sådär. Sprang in på Weekday och hittade ett par jeans som jag kollat in länge, och så stänger dem innan jag hinner prova. Fan. Strax efter detta så kom Theo och vände upp och ner på allt när han sa, "nae, ska vi ta oss en öl kanske??". Då gick vi in på Hard Rock cafe och man kan väl säga att vi fastnade där. Så efter några cider, shottar och en påse plektrum rikare så gick vi skrattandes därifrån.
Jag har alltid velat gå ut i göteborg och kolla in de där musikbarerna som alla pratar om. Hard Rock, Rockbaren och andra fräcka ställen. Så vi gick vidare till Rockbaren. Haha, det var rätt kul att se faktiskt. Häftigt ställe det där. Sedan blev det fyllekaffe på Starbucks. Wow, började nästan gråta utav att känna den där underbara kaffelukten som inte finns någon annan stans!
 
På väg hem bestämde vi oss ganska snart för att det här måste bli en repris.
Tack Göteborg!

Kommentarer
Postat av: EvaE

Vad kul att ni utforskar kära Gbg! Men dra er västerut, lämna avenyn! Magasinsgatan, Järntorget, långgatorna, Henriksberg, Musikens hus...
Kram!
Eva

Svar: Älskar Gbg! Jaha okej, tack för tipset, det måste vi testa ;)Kraam :)
Kickan

2012-10-22 @ 14:15:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0