Kul tidsfördriv :)

När jag får tråkigt brukar jag..
 
1. Plocka upp gitarren
2. Nörda livemusik-klipp
3. Kolla serier
4. Göra listor i listboken
5. Sova..
6. Äta
7. Ta upp gitarren igen
8. Läsa.. och tillslut somna igen.
 
Men en utav favoriterna är att leta låtar eller göra listor på spotify. Så det här är vad jag har pysslat med ikväll. Det har börjat bli fruktansvärt rörigt i min blandade musik lista, där ligger ALL typ utav musik som jag lyssnat på genom åren. Jag kan ju inte med att sålla bort och rensa bland den där musiken, alla låtar är bra men inte just nu.. Så, jag gjorde en ny helt enkelt. Med nya låtar (i alla fall vad som är nytt för mig), plus sånt som spelas i mina högtalare right now. Bläddra och lyssna! här: Music All The Time
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0