Uuuhh, det går bra nu. Äntligen.

Oj, det har hänt en hel del sedan jag skrev här sist. Har tagit mitt bästa beslut någonsin och sagt upp mig ifrån det där stället jag hatar. VILKEN LÄTTNAD!! Växlade direkt och har börjat jobba hos en utav mina Absolut bästa vänner som precis har startat eget. Whide, förståss. Så ska det målas, ring Rydqvist Måleri! (076-1644056. Sådär, nu fick jag med lite reklam också, hihi)
 
Lika impulsivt som jag tog steget att säga upp mig, så köpte Whide ett hus. Ute i underbara Krokstrand. Så där har vi hållt till i helgen, grejat lite, badat lite, flamsat lite.. Haha, sedan åkte vi hem till Per och blev övertrötta som fan. Det ballade ur ganska rejält då allt slutade med att vi sprang runt och provade peruker och velade oss. Hahah, sicka skrattanfall det bjöds på!
 
 
 
 
Ja, så det här var vad vi gjorde under denna lördagsnatt..
 
 
 
 
 
 
Hippie-Whide :D :D
 
 
Måste erkänna att jag saknar att ha långt hår ibland. Tänk om man kunde trolla och byta frisyr lite hur som helt, när man vill. Utan att behöva vänta på att något ska växa eller sån skit..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0