R.I.P.

 
 
Min fina mobiltelefon.
Du har varit med om så mycket, överlevt och besegrat så många motgångar. Kommer du ihåg första gången jag tappade dig? Det var på Bullingrutten när du ramlade ur cykelkorgen, sedan cyklade jag och några till över dig. Men du överlevde. Eller när jag spillde grogg över dig, och inte märkte det förrän din menyknapp klibbat igen. Men du överlevde. Eller för att inte tala om alla gånger jag tappat bort dig och hämtat upp dig på en massa konstiga ställen. Ur främmande brevlådor och läskiga efterfester, helt ensam. Men du lyckades alltid hitta tillbaks.
- Fall från höga höjder
- Nedkylningar & Överhättningar
- Spritförgiftningar
- Drunkningsolyckor (senast i torsdags)
- Glöm heller inte alla 700 gånger jag har råkat tappa dig i färg, lacknafta och fog. Eller framförallt alla de gånger jag råkat spackla igen ditt laddningshål.. Men nu har jag gjort det för sista gången. Nu har vi ca. 5 min. kvar tillsammans innan du aldrig går att ladda upp igen. Du ska veta att jag verkligen gjort allt som står i min makt för att försöka rädda dig, men nu kommer jag inte på fler sätt att återuppliva dig.
Du har fått utstå mycket! Så nu vill jag bara säga förlåt för alla de gånger jag kastat dig i väggen, svurit åt dig eller trampat på dig. Vad gör väl det att du hänger upp dig på saker ibland (särskilt bilder & spotifylåtar, men det är obetydligt nu). Kommer verkligen sakna dig. Tänk så mycket vi fått uppleva ihop ändå. Resor & Festivaler. Alla lyckliga minnen du sparat åt mig. Jag är verkligen tacksam över att du stått ut med mig, trots allt skitsnack du tvingats lyssna på och förmedla.. Jag kommer väl tvingas att skaffa en ny snart. Tvingas att välja bort älskade Sony Erocsson och falla för grupptrycket. - köpa en iphone. Men det betyder inget.- Ingen ny, flashig mobiltelefon i hela världen kommer någonsin kunna ersätta dig. Glömmer dig aldrig kära Sony Ericsson xperia Neo.
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahahahahahahaha jag dör

Svar: Men näääj, INTE DU OCKSÅ!!? :(
Kickan

2013-06-24 @ 21:32:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0