Full Moon Experience!

Resan var lång på flyget men gick bra. Bara lite träsmak efter 10 timmar. Vi låste in ryggsäckarna och tog en taxi in till Bangkok för att hinna se lite utav staden medan vi ändå väntade på nästa flyg. Där blev vi lurade på en galen tuk-tuk färd som körde oss helt åt helvete fel. Istället för att ta oss längre in i city körde han ut och stannade på en slum-gata utanför innerstaden. Så det var bara att vandra tillbaka in emot köpcentrumen.. (fortfarande i varma Sverige-kläder). Natten tillbringades i väntstolarna i ett försök att ta igen de 2 dygn utav sömn som vi missat. Nästa morgon tog vi ett flyg till Ko Phangan.Väl framme på ön såg vi ut som 5 trötta frågetecken och tog en taxi till hostelet. Det visade sig att vårat boende låg strax runt hörnet, så vi hade alltså åkt ett par hundra meter för 300 bath. Jaja, vi hittade ju fram i vart fall. Möttes utav regn och åska, men vad gör det när man är på Full Moon! Full Moon party den 17 november igår. Jösses var ska jag börja..Bland topp 3 utav fester någonsin tror jag, om inte den bästa. Vi började med att måla våra krigsmålningar i den lysande färgen som verkar täcka hela den här staden. Gick förstås också klädda i likadana Full Moon linnen och shorts som resten utav de 20 000 backpackers på fest-stranden. (GALET MAGISKT BRA) Kvällen/Natten/Morgonen innehöll en massa fest, musik, rave, dans i havet, galenskap, skrattballonger, stulna glassar och bucket-hinkar. Ja just det, en tatuering också.. peace.