Om 10 dagar..

Har inte skrivit något alls om detta här på bloggen, har hållt lite på det. 
 
Om 10 dagar åker jag iväg på världens resa. Sedan jag var liten har jag drömt om en sådan här resa, en backpacker-resa. Särskilt drömmen om Australien. Och nu jäklar, om 10 dagar åker jag iväg med fyra vänner utan en bokad hembiljett.. (Mamma & Pappa är inte alls oroliga. Lite bara)
 
Först bär det av till Asien. Thailand, Cambodia, Vietnam och Laos är det tänkt. 28 dec väntar Sydney, och där ska det firas nyår minsann! Efter Australien åker vi till New Zeeland, och där någonstans har nog pengarna snart tagit slut. Vilket betyder att det antingen blir att åka hem eller vidare till Australien för att jobba. (Hoppas förståss på att kunna stanna kvar i Australien så länge som möjligt)
Men att inte ha en jäkla aning om var jag är eller vad jag gör om ett halvår/år.. Oj vad jag älskar den känslan.
 

Testpackade ryggsäcken förut, och blev superglad när jag märkte att det kommer finnas en massa plats över. Och att den dessutom inte blev så tung som jag hade väntat mig.
Skrillex funderar på att följa med också. Tur att hon är den lilla, lätta katten!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

OH LIKEY LIKEY

2013-11-07 @ 19:39:00

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0